بریتیش لانگ هیر (British Longhair)

بریتیش لانگ هیر

British Longhair
  • 0.0 | 0 نظر

دوست داری یک گربه داشته باشی؟

همین الان عضو گروه واتس اپ پاپی یاب و گروه تگرام پاپی یاب شو و یا با شماره 09028288666 تماس بگیر
خرید بچه گربه از پاپی یاب

نام:

بریتیش لانگ هیر

طول: 0 سانتی متر

وزن: 4 تا 5 کیلوگرم (نر)، 4 تا 8 کیلوگرم (ماده)

طول عمر: 15 تا 17 سال

petride.ir
طول 0 سانتی متر
وزن 4 تا 5 کیلوگرم (نر)، 4 تا 8 کیلوگرم (ماده)
طول عمر 15 تا 17 سال

بریتیش لانگ هیر (British Longhair)

بریتیش لونگ هیر یک نژاد مخلوط است که از آمیزش بین نژاد بریتیش شورت هیر و گربۀ ایرانی حاصل شده است. این نژاد از نظر خلق و خو، مهربان، مستقل و با محبت است و بطور کلی برخی از بهترین صفات هر دو نژاد والدین خود را به ارث برده است. ممکن است بتوانید این گربه ها را در پناهگاه ها پیدا کنید و یکی از گربه های این نژاد خاص را نجات دهید، بنابراین به یاد داشته باشید که همیشه پذیرش را مد نظر داشته باشید و اگر می خواهید یکی از این گربه ها را به خانه خود بیاورید، آن را خریداری نکنید! بریتیش لونگ هیر، گربه ای آسان گیر است که ظاهر آن مانند یک خرس عروسکی مخمل خواب دار در قالب یک گربه سان است! این گربه ها از معاشرت با انسان لذت می برند، اما در عین حال بسیار مستقل هستند و اگر برای مدت بیشتری از روز را تنها بمانند، مشکلی ندارند. تنها بخاطر داشته باشید که وقتی با یک گربه سان "مو بلند" روبرو هستید، نیاز به نظافت اضافی نیز مد نظر داشته باشید.

قیمت حدودی در بازار ایران: 12 میلیون تومان
آخرین بروزرسانی قیمت: 1400/09/30

ویدیو های بیشتر

توضیحات

تاریخچه:

وقتی صحبت از تاریخچه بریتیش لونگ هیر می شود، همه چیز از نژاد والد آنها شروع می شود که نام این گربه ها نیز از آن گرفته شده است یعنی "بریتیش شورت هیر". حدس زده می شود که بین سالهای 1914 و 1918، پرورش دهندگان در تلاش برای تولید یک گربۀ دارای موهای بلندتر،  بریتیش شورت هیر را با نژاد ایرانی آمیزش دادند. از آن زمان، بریتیش لونگ هیر  به عنوان یک گربۀ خانگی فوق العاده، محبوبیت روز افزونی یافته است. 

در سال 2009، انجمن بین المللی گربه ها (TICA)،  به بریتیش لونگ هیر رسماً مقام "قهرمانی" یا را اعطا کرد.

این روزها ممکن است بریتیش لونگ هیر را در پناهگاه ها یا نزد گروه های مراقبت از گربه های نجات یافته پیدا کنید. اگر تصمیم گرفتید که این نژاد برای شما مناسب است، حتما "پذیرش" را مد نظر داشته باشید.

شخصیت:

بریتیش لونگ هیر، قلبا گربه ای دوست داشتنی و مهربان است که تحمل زیادی نیز از خود نشان می دهد. آنها در حین گردش با دیگران ارتباط برقرار می کنند، اما از اینکه از وقت خودشان لذت می برند نیز خوشحال می شوند. این خصوصیات  آنها را به یک انتخاب هوشمندانه برای شخصی تبدیل می کند که ممکن است به دلیل تعهدات کاری، ساعتهای طولانی از خانه دور باشد.

بریتیش لونگ هیر، اگرچه همانند بریتیش شورت هیر طبیعتی آرام دارد، اما تشویق این نژاد به فعالیت و تحرکات ورزشی نیز دارای اهمیت زیادی است. بریتیش لونگ هیر را به عنوان نژادی در نظر بگیرید که باید در زمان حضور در کنار آنها کمی وقت و تلاش بگذارید تا بهترین نتیجه را بدست آورید.

همچنین توجه داشته باشید که بریتیش لونگ هیر، گربه ای عاطفی است، اما به طور کلی آنها از بغل گرفتن و گرداندن لذت نمی برند. آنها نژادی هستند که بیشتر مناسب سبک زندگی بزرگسالان هستند تا خانه ای که بچه ها در آن  بطور مدام مشغول بازی هستند.

بهداشت و سلامتی:

بریتیش لونگ هیرها به طور کلی گربه های سالمی محسوب می شوند. با این حال، معاینات منظم سلامتی توسط دامپزشک دارای اهمیت زیادی است.

برخی از مشکلات بهداشتی رایج که بریتیش لونگ هیر ممکن است از آن رنج ببرد عبارتند از:

  • پلی کیستوز کلیه
  • ایزوئریترولیز نوزادان

مراقبت:

برای اطمینان از اینکه یک بریتیش لونگ هیرها فعال است و به اندازه کافی ورزش می کند، به کمی تحریک نیاز دارند، در غیر این صورت، ممکن است دچار چاقی و یا سایر موارد مرتبط با سلامتی شوند.

یک روش هوشمند برای تشویق این نژاد به ورزش، استفاده از بازیهای مبتنی بر خوراکی های تشویقی و جلسات بازی است. همچنین اگر به نظر می رسد که بریتیش لونگ هیر شما کمی بیش از حد به گربۀ سالنی تبدیل شده است، دستگاه های تغذیۀ تعاملی را مد نظر قرار دهید.

در کنار برنامه ریزی برای معاینات سالانه دامپزشکی، ناخن های بریتیش لونگ هیر شما باید به طور منظم بررسی و کوتاه شود. اگر در نگهداری از گربه ها تازه وارد هستید، دامپزشکتان می تواند ایمن ترین روش را برای انجام این کار به شما نشان دهد. افزودن یک محل مناسب برای "خراش دادن" در محیط زندگیتان می تواند به کنترل سالم این عمل کمک کرده و ناخن های گربۀ شما را در وضعیت خوبی نگه دارد.

علاوه بر مراقبت از ناخن، هر دو هفته یکبار گوشهای بریتیش لونگ هیر را از نظر وجود علائم آلودگی یا عفونت احتمالی معاینه کنید. همچنین صحبت با دامپزشکتان در مورد شروع یک رژیم مسواک زدن منظم که متناسب با بریتیش لونگ هیر شما باشد، کاری بسیار هوشمندانه است.

رنگ و آراستن پوشش

پوشش بریتیش لونگ هیر می تواند طیف گسترده ای از رنگ ها را در بر داشته باشد، اگرچه رنگ آبی محبوب ترین سایه محسوب می شود. سایر رنگهای متداولتر شامل طرح موج دار، سفید، کرم و سیاه است.

همانطور که از نامش پیداست، بریتیش لونگ هیر گربه ای مو بلند است که پوشش مجلل آن به برس کشیدن منظم روزانه احتیاج دارد. این کار برای کمک به جلوگیری از ایجاد هرگونه درهم رفتگی موها (مت) ضروری است و در زمان ریزش فصلی نیز باید جلسات برس کشیدن معمول را بیشتر کنید. نظافت منظم همچنین احتمال ایجاد "گلوله های مو" را کاهش می دهد.

وقتی نوبت به آب و هوا می رسد، بریتیش لونگ هیر معمولاً به عنوان گربه ای سازگار محسوب می شود که عموماً در اکثر مناطق آب و هوایی می تواند با خوشبختی زندگی کند. فقط به یاد داشته باشید که در هنگام افزایش دما، همیشه سایۀ کافی و آب شیرین در اختیار گربۀ شما قرار داشته باشد.

رابطه با کودکان و سایر حیوانات خانگی 

بریتیش لونگ هیر می تواند در کنار بچه ها خوشبخت زندگی کند. هر چند این گربه معمولاً تحمل زیادی دارد، اما تحمل آن در مورد بغل گرفتن و گرداندن زیاد نیست. مطمئن شوید که آموزش معاشرت اولیه به خوبی انجام شده است و مرزها از هر دو سمت (کودکان و گربه) به درستی تعیین شده است و بر تعاملات اولیه بین بچه ها و گربه ها نظارت داشته باشید.

وقتی صحبت از رابطه با حیوانات خانگی دیگر می شود، بریتیش لونگ هیر معمولاً شریک زندگی خوبی است. اگرچه، بهتر است بر تعاملات اولیه بین گربۀ جدیدتان و حیوانات خانگی موجود نظارت داشته باشید.

در نهایت، آموزش اجتماعی شدن اولیه در مورد این نژاد واقعاً جواب می دهد. مطمئن شوید که بریتیش لونگ هیر خود را برای هر رفتار خوبی پاداش می دهید.

امتیاز

امتیازات
  • رفتار دوستانه با خانواده

  • مقدار ریزش مو

  • سلامت عمومی

  • پتانسیل برای بازیگوشی

  • کودک دوستی

  • رفتار دوستانه با غریبه ها

  • نظافت و آراستن آسان

  • هوش

  • رفتار دوستانه با دیگر حیوانات خانگی

افزودن نظر

امتیاز
توجه

نظراتی که شامل فروش و واگذاری پت هستند و یا شماره موبایل در آن ذکر شده است تایید نخواهند شد.

لیست کل نژادهای گربه

قیمت نژاد ها برگرفته از پرورش دهندگان معتبر ایران

پرورش دهندگان محترمی که قصد همکاری دارند لطفا با شماره 02122930308 تماس حاصل نمایند

کلید واژه ها

بریتیش لانگ هیر - گربه بریتیش لانگ هیر - خرید گربه بریتیش لانگ هیر - خرید نژاد گربه بریتیش لانگ هیر - خرید بریتیش لانگ هیر - قیمت بریتیش لانگ هیر - قیمت و خرید بریتیش لانگ هیر نر - قیمت و خرید بریتیش لانگ هیر ماده

مشاوره خرید توله