دوست داری یک توله سگ داشته باشی؟

همین الان عضو گروه واتس اپ پاپی یاب و گروه تگرام پاپی یاب شو و یا با شماره 09028288666 تماس بگیر
خرید توله سگ از پاپی یاب

خصوصیت های اخلاقی:

بامزه، سرزنده، دوستانه

قد: 38 تا 43 سانتی متر

وزن: 5 تا 11 کیلوگرم

طول عمر: 11 تا 13 سال

گروه: غیر ورزشی

petride.ir
قد 38 تا 43 سانتی متر
وزن 5 تا 11 کیلوگرم
طول عمر 11 تا 13 سال
گروه غیر ورزشی

عکس نژاد Boston Terrier

بوستون تریر یک همراه کوچک و سرزنده است که با پوشش یکنواخت، بدن ورزشی اما جمع و جور و درخشش دوستانۀ موجود در چشمان بزرگ و گردش شناخته می شود. اخلاق بی عیب و نقص او، لقب "آقای نجیب آمریکایی" را برای وی به ارمغان آورده است.

ویدیو معرفی کامل نژاد بوستون تریر

1٬767 بازدید

ویدیو های بیشتر

توضیحات

بوستون تریرها، سگهای کوچک متوازن و جمع و جور با دم کوتاه هستند که وزن آنها بیشتر از 11 کیلوگرم نمی شود. پوشش شیک "اندازۀ بدن" آنها می تواند سفید به همراه رنگهای مشکی، خط دار و یا سِیل (هنگام مشاهده در آفتاب یا نور شدید، مشکی با سایۀ قرمز) باشد. سر آنها مربعی و پوزۀ آنها کوتاه است و چشمان گرد و بزرگ آنها می توانند از روی مهربانی، کنجکاوی یا شیطنت بدرخشند. بوستون ها که همیشه نسبت به محیط اطراف خود هشیار هستند، با گامهایی سبک و موزون حرکت می کنند. می توان مطمئن بود که نژادی که به نام یک شهر باشد - به عنوان مثال هاوانیز یا بروکسل گریفون- یک حیوان خانگی شهری عالی خواهد بود. بوستون نیز از این قاعده مستثنی نیست: آنها مقاوم اما پرتحرک، مردم دوست و همیشه آمادۀ یک پیاده روی سریع تا پارک یا هر جای دیگر هستند. این جادوگر بوستونی، به عنوان یک سگ روشن و با ذائقۀ طبیعی برای کمدی، منبع پایداری از لبخند است.

نگهداری

بوستون تریر باید با غذای سگ با کیفیت بالا تغذیه شود، خواه این غذا بصورت تجاری تولید شده باشد و یا با نظارت و تأیید دامپزشک در منزل تهیه شده باشد. هر رژیم غذایی باید متناسب با سن سگ (توله سگ، بزرگسال یا سالخورده) باشد. بعضی از سگ ها مستعد اضافه وزن هستند، بنابراین میزان کالری و وزن سگ خود را تحت نظر داشته باشید. استفاده از خوراکیهای تشویقی می تواند کمک مهمی در آموزش باشد، اما استفاده از مقدار زیاد آنها می تواند باعث چاقی شود. در مورد اینکه کدام یک از غذاهای انسانی برای سگ ها بی خطر است و کدام یک ممکن است مضر باشد، بیشتر بیاموزید. اگر در مورد وزن یا رژیم غذایی سگتان نگرانی دارید، با دامپزشکتان در میان بگذارید. آب تمیز و تازه باید همیشه در دسترس سگتان قرار داشته باشد.

پوشش زیبا و ظریف بوستون تا حدودی ریزش دارد، هرچند ریزش آن زیاد نیست. برس کشیدن هفتگی با برس نرم، ابزار لاستیکی یا دستکش مخصوص به جدا شدن موهای شل کمک می کند. برس کشیدن خوب باعث رشد موهای جدید و توزیع چربی های پوست در سراسر پوشش می شود و به سلامت آن کمک می کند. بوستون ها فقط گاهی اوقات به حمام نیاز دارند، مگر اینکه به مواد خاصی آلوده شده باشند. مانند همه نژادها، ناخن های بوستون نیز باید به طور مرتب کوتاه شوند، زیرا ناخن های بیش از حد بلند باعث درد و همچنین مشکلاتی در راه رفتن و دویدن می شود.

نیاز بوستون به ورزش از سگی به سگ دیگر متفاوت است. برای برخی، یک یا دو بار پیاده روی سریع در روز کافی است. دیگران برای دویدن و بازی روزانه و بیرون آمدن عرقشان به زمان بیشتری احتیاج دارند. تنها اجازه دادن به بوستون برای بودن در حیاط پشتی به منزله ورزش محسوب نمی شود - او احتمالاً تنها پشت در می نشیند و منتظر می ماند تا وارد شود. بوستون ها اگر برای مدت طولانی تنها بمانند، ناامید می شوند و رفتارهای نامطلوبی از خود بروز می دهند. برای او یک توپ یا یک اسباب بازی پرتاب کنید، او از بازی با شما بسیار خوشحال خواهد شد. مشارکت در ورزش های مخصوص سگها مانند چابکی، اطاعت پذیری، پرتاب اشیاء و رالی، روشهای لذت بخش برای هدایت انرژی این نژاد است.

همانند همه نژادها، کلاس های زودهنگام اجتماعی شدن و آموزش دوران توله سگی برای این نژاد نیز توصیه می شود. اجتماعی کردن - قرار دادن آرام توله سگ در معرض طیف گسترده ای از افراد، مکان ها و موقعیت ها- به او کمک می کند تا به یک بزرگسال خوش برخورد تبدیل شود. خوراکی های تشویقی می توانند انگیزۀ خوبی برای آموزش ایجاد کنند. بسیاری از بوستون ها کاملا حساس هستند. در مورد آنها، اصلاحات ملایم باید با گرمی و تمجید همراه باشد.

محافظت از چشم های زیبا اما برجستۀ بوستون تریر از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چشم ها باید روزانه از نظر قرمزی یا تحریک شدگی بررسی شوند. برخی از صاحبان این نژاد، برای دفع گرد و غبار یا مواد خارجی، از قطره های چشمی نمکی استفاده می کنند. پرورش دهندگان مسئول، موجودیهای تولید مثلی خود را از نظر مشکلات چشمی مانند آب مروارید، زخم قرنیه و گلوکوم و همچنین ناشنوایی و دررفتگی کشکک (که با تریک زانو در انسان قابل مقایسه انسان است)، غربالگری می کنند. مانند دیگر نژادهای صورت-صاف، بوستون نیز در صورت عدم محافظت در برابر گرما یا رطوبت بیش از حد، ممکن است با مشکلات تنفسی روبرو شود.

آزمایشات بهداشتی توصیه شده از سوی باشگاه ملی نژاد:

  • ارزیابی کشکک زانو
  • ارزیابی چشم پزشکی
  • آزمایش BAER
عکس نژاد سگ Boston Terrier

استاندارد

ظاهر عمومی

بوستون تریر سگی سر زنده، بسیار باهوش، دارای پوشش صاف، سر کوتاه، ساختار جمع و جور، دم کوتاه، کاملا متعادل، با رنگ سِیلی یا سیاه که معمولا به طور مساوی به همراه سفید دیده می شود. سر، متناسب با اندازه سگ است و ظاهر آن، هوش بالای بوستون را منتقل می کند. بدن نسبتاً کوتاه و عضلانی است، اندامها قوی هستند و بطور مرتب در کنار هم قرار گرفته اند، دم کوتاه است و هیچ مشخصۀ کاملا برجسته ای در این نژاد دیده نمی شود بجز آنکه ظاهر آن بسیار متناسب است. ظاهر بوستون، عزم، قدرت و تحرک را با سبکی و برازندگی، به بیننده منتقل می کند.

سر

جمجمه، مربعی شکل و از بالا مسطح است، سر عاری از چین و چروک است، گونه ها صاف، ابرو جدا از هم و برجستگی بین چشم کاملا مشخص است. تاثیر ظاهری ایده آل بوستون تریر، هوشیاری و مهربانی است که منعکس کنندۀ هوش بالای این نژاد است. این مهمترین ویژگی این نژاد است. چشم ها، کاملاً از هم فاصله دارند و از نظر شکل، بزرگ، گرد و به رنگ تیره هستند. چشم ها در جمجمه به صورت مربع قرار می گیرند و گوشه های بیرونی آن، از نمای جلو، با گونه ها هم سطح است. رد صلاحیت - رنگ چشم آبی یا هر اثری از رنگ آبی در چشم. گوش ها، کوچک هستند و به حالت ایستاده نگه داشته می شوند، ممکن است در حالت طبیعی نگه داشته شوند و یا بریده شوند تا با شکل سر مطابق داشته باشند، همچنین، گوشها تا حد ممکن نزدیک به گوشه های جمجمه قرار گرفته اند.

گردن، خط پشت، بدن

طول گردن باید تصویری از تعادل را نسبت به کل بدن سگ نشان دهد. همچنین، گردن کمی قوس دار و سر را با ظرافت حمل می کند و به زیبایی به شانه ها متصل شده است. خط پشت، به همان اندازه کوتاه است که بتواند بدن را مربعی شکل کند. خط پشت، همسطح است و کفل، با انحنای کمی به دم می رسد. قفسه سینه عمیق است و عرض آن خوب است، دنده ها به خوبی از هم باز شده اند و کمر را به خوبی در بر می گیرند. بدن باید کوتاه به نظر برسد (کشیده نباشد). دم، پایین نگه داشته می شود، کوتاه، ظریف و باریک شونده است، ممکن است مستقیم یا پیچ خورده باشد اما نباید بالاتر از سطح افقی نگه داشته شود. (توجه: ترجیحا، طول دم نباید بیشتر از یک چهارم طول ران باشد) رد صلاحیت – دم بریده شده. نواقص جدی بدن – پشت انحناء دار، پشت متمایل به طرفین، مسطح بودن طرفین بدن.

نیم تنه جلویی

شانه ها شیب دار و به خوبی رو به عقب متمایل شده اند که به بوستون تریر امکان حرکت متوازن خاص خود را می دهد. زانو، به داخل و بیرون، چرخش ندارد. پاهای جلو، فاصلۀ متوسطی نسبت به یکدیگر دارند و با نوک بالایی تیغه های شانه، روی یک خط قرار گرفته اند. پاهای جلویی دارای استخوان های مستقیم با پسترنهای کوتاه و قوی هستند. دوکلاوها (انگشتان اضافۀ پا) ممکن است برداشته شوند. کف پاها، کوچک، گرد و جمع و جور است و چرخشی به سمت داخل و یا خارج ندارد، انگشتان پا قوس دار هستند و دارای ناخن های کوتاهی هستند. نقص ها- پاهای لاغر، کف پاهای از هم باز شده.

نیم تنه عقبی

پاهای عقب، قوی و عضلانی هستند و در قسمت مفصل زانو دارای خم شدگی هستند. رانها، کوتاه هستند و به سمت داخل و یا خارج چرخش ندارند، مفصل ران، کاملاً مشخص است. کف پاها، کوچک و جمع و جور با ناخن های کوتاه هستند. نقص- مستقیم بودن در مفصل زانو.

پوشش

پوشش بوستون، کوتاه، صاف، روشن و دارای بافتی ظریف است.

تاریخچه

محبوبیت ورزش های خونین در انگلیس قرن 19 منجر به تمایل شدید برای آمیزش نژاد تریر و نژاد بولی ها، برای تولید سگهایی شد که بتوانند در مسابقات گودال و رقابتهای زیرزمینی عالی باشند. زمانی در اواخر دهه 1860، در لیورپول، آمیزش بین یک بولداگ و تریر انگلیسی سفید که اکنون منقرض شده است، منجر به ایجاد یک سگ سرسخت و عضلانی به نام "جاج" شد.

صاحب "جاج" او را به یک آمریکایی به نام ویلیام اوبراین فروخت که سگ جدیدش را به بوستون آورد. در سال 1870، اوبراین، جاج را به همکار بوستونی خود، رابرت سی هوپر فروخت. از آن پس، "جاج" در تاریخ این نژاد به عنوان "جاج هوپر" شناخته شد که پدر نژاد بوستون تریر و جد مشترک تقریباً همه بوستون های واقعی گردید.

یک مورخ نژاد، "جاج" را چنین توصیف می کند، "سگی با استخوان بندی قوی با وزن حدود 15 کیلوگرم". رنگ این سگ، تیره بود و یک نوار سفید در صورت داشت. سر او مربعی شکل و جمع و جور بود و از این نظر که دهانش تقریباً یک سطح بود، شبیه بوستون تریر فعلی بود. "

هوپر، جاج را با یک مادۀ سفید کوچک به نام "بارنت جیپ" متعلق به ادوارد برنت از ساوتبورو، ماساچوست، آمیزش داد. و، در شجره نامه ای که برای علاقه مندان به بوستون تریر بسیار آشنا است، جاج و جیپ، "افه ولز" را به دنیا آوردند که او نیز کیت توبین را به دنیا آورد، و از این طریق، نسل های اولیۀ بوستون در ایالات متحده شکل گرفتند. طی دهه های شکل گیری این نژاد، پرورش انتخابی باعث گردید، سگهای تنومند جنگی در زمان "جاج" به سگهای کوچک تر، شیرین تر و جذاب تر تبدیل شوند که در ابتدا توسط علاقه مندانشان به "روند هد" (سر گرد)، نامیده می شدند.

به احترام شهری که این سگهای خوش شانس با زحمت زیادی در آن پرورش یافتند، نام نژاد به "بوستون تریر" تغییر یافت. باشگاه بوستون تریر آمریکا در سال 1891 تشکیل شد و دو سال بعد، AKC اولین سگ این نژاد را ثبت کرد.

تا به امروز، بوستون تریرها، افتخار شهر خود هستند. بوستون تریر، نزدیک به 100 سال، رسما "طلسم خوش شانسی" دانشگاه بوستون بوده است و در سال 1979 قانونگذار ایالتی، نام "نجیب زادۀ آمریکایی" را برای سگ رسمی ماساچوست برگزید.

افزودن نظر

امتیاز
توجه

نظراتی که شامل فروش و واگذاری پت هستند و یا شماره موبایل در آن ذکر شده است تایید نخواهند شد.

آیا میدانستید؟

کلید واژه های نژاد بوستون تریر (Boston Terrier)

باستن تریر، تریر بوستون

  • باستن تریر
  • تریر بوستون

لیست کل نژاد ها

لیست کل نژادهای سگ

قیمت نژاد ها برگرفته از پرورش دهندگان معتبر ایران

پرورش دهندگان محترمی که قصد همکاری دارند لطفا با شماره 02122930308 تماس حاصل نمایند

جهت خرید سگ از لیست نژاد ها، نژاد مورد نظر را پیدا کرده و از طریق پاپی یاب استعلام بگیرید.

جهت دریافت مشاوره خرید سگ با شماره 09028288666 تماس حاصل نمایند

کلید واژه ها

بوستون تریر - سگ بوستون تریر - خرید سگ بوستون تریر - خرید نژاد سگ بوستون تریر - خرید بوستون تریر - قیمت بوستون تریر - قیمت توله بوستون تریر - قیمت و خرید بوستون تریر نر - قیمت و خرید بوستون تریر ماده

مشاوره خرید توله