اجاره باکس های حمل سگ و گربه برای سفر هوایی و زمینی

اجاره باکس های استاندارد جهت حمل سگ و گربه در سفرهای هوایی و زمینی

همراه داشتن حیوانات خانگی در سفر های زمینی و هوایی تابع قوانین خاصی است. اگر قصد سفر هوایی به هر نقطه ای داشتیه باشید ابتدا باید شرایط و هزینه حمل حیوانات خانگی با هواپیما را بدانید. یکی از این قوانین الزامی بودن باکس حمل حیوانات است.

پت ها در اندازه ها و ابعاد مختلفی هستند و متناسب با آن باکس های حمل حیوانات از جمله سگ و گربه نیز متفاوت هستند.پس انتخاب باکس حمل باید متناسب با سایز حیوان خانگی شما باشد ، نه خیلی کوچک و نه خیلی بزرگ.عدم توجه به انتخاب سایز مناسب  باکس، میتواند باعث شود پت دلبندتان سفر سختی را تجربه کند.

 با توجه به قیمت سرسام آور باکس های حمل، خرید باکس حمل حیوانات خانگی برای انجام یک یا دو سفر مقرون به صرفه نیست.ما پیشنهاد بهتری داریم:باکس را اجاره کنید!

اجاره باکس مناسب برای سفر های زمینی و هوایی

چه پت شما سگ باشد چه گربه چه توله باشد چه پیر، پت راید به شما کمک می کند تا مناسب ترین باکس را برای او تهیه کنید.  باکسهای حمل سفر پت راید برای حیوانات خانگی امن و راحت بوده و تایید شده استانداردهای هوایی IATA می باشد. خواه نیاز به اجاره باکس برای سفرهای داخلی داشته باشید یا سفرهای بین المللی، مشاوران مهربان ما آماده راهنمایی کردن شما جهت انتخاب اندازه مناسب باکس حمل برای پت شما می باشند. پت راید فقط باکسهای حمل و نقل مناسب برای سگ ها و گربه ها را ارائه می دهد.

مزیت های اجاره باکس از پت راید

  • باکس های پت راید تایید شده شرکت های هواپیمایی بوده و جهت اطمینان از امنیت و راحتی پت شما طراحی شده است.
  • باکس ها دارای قفل امن بوده تا در زمان سفر درب باکس باز نشود.
  • باکس ها دارای شیارها و سوراخ هایی جهت جرخش هوا می باشد.
  • باکس ها دارای ظرف آب خوری بوده تا در حین سفر آب مورد نیاز پت شما تامین باشد.
  • و از همه مهم تر،اجاره باکس حمل و نقل هزینه سفر شما را به شدت  کاهش خواهد داد!
باکس مناسب سگ باکس مناسب
باکس نامناسب سگ باکس نامناسب

برای اجاره باکس حمل مسافرتی چه باید کرد؟

  • در ابتدا باید ابعاد پت خود را اندازه گیری کرده و فرم زیر را پر کنید.
  • پس از پرکردن فرم و ارسال آن ، مشاورین پت راید باکس حمل مناسب را تشخیص داده و جهت هماهنگی های بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.
  • مشخصات شما به صورت دقیق روی باکس چسبانده خواهد شد.
  • باکس را میتوانید به دو صورت تحویل بگیرید:

1. در فرودگاه: برای آسودگی شما می توانیم باکس حمل را در فرودگاه در قسمت باربری شرکت هواپیمایی مورد نظر به شما تحویل دهیم و در زمان برگشت با ثبت درخواست زمان بندی شده خودرو آنرا از شما تحویل بگیریم .

2. در محل دلخواه: باکس را در هر محلی که بخواهید به شما تحویل میدهیم.

تعرفه ها

باکس 3:

ودیعه : 1 میلیون تومان - اجاره روزانه : 70 هزار تومان

سایز 3 * ( طول 61 - عرض 40 - ارتفاع 38 )

باکس 5:

ودیعه : 8 میلیون تومان - اجاره روزانه یک تا شش روز : 200 هزار تومان ، شش تا 14 روز : 150 هزار تومان

سایز 5 *(طول 80 - عرض 56 - ارتفاع 60 )

باکس 7:

ودیعه : 10 میلیون تومان - اجاره روزانه یک تا شش روز : 250 هزار تومان ، شش روز تا 14 روز : 200 هزار تومان

سایز 7 * (طول 100- عرض 67 - ارتفاع 75)

درخواست اجاره باکس

در حال حاضر اجاره باکس حمل سگ غیر فعال است.

قوانین و مقررات اجاره باکس

  • این توافق نامه فقط جهت اجاره باکس حمل بوده به مالکیت پت راید بوده و حق انتقال مالکیت آنرا به مشتری سلب می نماید. مشتری توافق می نماید تا باکس را به شخصی ثالث دیگری جهت استفاده اعم از حقیقی یا حقوقی ندهد و باکس حمل را در روز موعد به پت راید بصورت حضوری یا ارسال آن توسط پیک (با هزینه مشتری) تحویل دهد.
  • مشتری تصدیق می کند که این توافق نامه برای خرید باکس حمل نیست.
  • مشتری توافق می نماید که باکس حمل را در تاریخ تعیین شده به شرکت بازگرداند یا در صورتی که جهت تحویل آن نیاز به سرویس حمل داشت با پت راید هماهنگ نماید. لازم به ذکر است هزینه سرویس حمل با مشتری می باشد. در صورت عدم تحویل باکس در تاریخ تعیین شده هزینه روزهای اضافی با تعرفه 1 هفته از مشتری دریافت می گردد.
  •  نظافت باکس و بسته بندی باکس بر عهده مشتری می باشد، چنانچه باکس بصورت کثیف توسط مشتری تحویل گردد هزینه نظافت آن با مشتری می باشد.
  • هزینه پیش پرداخت مشتری پس از کسر اجاره و کسورات دیگر (از قبیل خرابی، نظافت، ایاب و ذهاب و ...) در زمان تحویل باکس به ایشان عودت داده می شود.
  • مشتری در زمان تحویل، باید باکس را با دقت بررسی کند اگر مشکلی داشته باشد اطلاع دهد در غیر اینصورت زمان برگشت باکس اگر خرابی مشاهده شود از هزینه پیش پرداخت کسر می گردد.